Lördagsnatten

hhh

Håller inte måttet alls längre, har typ
en sån skärm nu... Måste skaffa ny!


Hallå där!

Klockan är 01:20..
Funderar på om man ska glo lite filmer hela natten o dygna?
Palla lägga sig nu så blir det söndag skitsnabbt (är visserligen söndag
just nu, men ni fattar poängen...) Har fifflat lite med utseendet här på
sidan också, men e väldigt nöjd nu!

Morgondagen lär bli en del plugg, bara för jag går studlinje..
Har inte riktigt tagit tag i allt, äsch löser sig...

Längtar som fan till studiebidraget förresten... Inte för att jag ska
handla upp det utan för jag ska spara.. Har bestämt mig för att chilla
lite med två månaders studiebidrag o sedan använda dom pengarna
och eventuella julpengar till o köpa massa grejjer på mellandagsrean, vettigt ha?

T.ex. ny dataskärm, mus, tangentbord, sportväska o annat stuff. Haha.
Blev ett litet hoppigt inlägg, men vafan, jag kanske är rätt trött ändå.. skippar filmerna?
Nae, det blir nog film :D söndagar sucks,, ya.

Micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nice skärm må jag säga hörru ;)

2009-11-15 @ 02:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0