kallt varmt kallt varmt kallt varmt...

Halloj!

Man är inte lite trött just nu...

Började skolan 08.30 och kom hem nu runt 17.00
Lika mörkt när man åkte som nu när man kom hem, är skittrött med andra ord.
Är förövrigt svinkallt ute just nu så på promenaden till bussen var man tvungen att
tänka på något riktigt varmt... Och sedan när man kom in i bussen så blev det
hur varmt som helst så att man var tvungen att tänka på något kallt??!! HAHA.

Hur som helst.. Borde inte ha käkat på donken idag säger jag bara.. Fick
världens gaser och det påminner mig lite om en händelse... Heheeeee..

..Nämligen för ett par år sedan så åkte vi buss upp till Norge. Först 4 timmar
buss från Göteborg till Oslo, det gick superfint. När vi kom till Oslo mötte vi
min kusin m.fl. och åt pizza på rescentralen där om jag minns rätt.. Riktigt god var den.
Massa vitlök och lök... Det var en tacopizza. Sedan så hoppade vi på nästa buss som skulle
vara i 10 timmar innan vi var hemma i morsans hemby Målöy. Och vem hade gaser i magen
hela den bussresan? HAHA, alltså det var för jävligt. Satt och smygfes hela jävla resan och
trodde jag skulle skita ner mig.... 10 timmar????

Aldrig mer pizza, aldrig mer vårrullar och aldrig mer donken. Punkt.mickeboi

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: hehe ;) jorå, helt okej faktiskt :) din då? :D

2009-11-16 @ 22:09:58
URL: http://bbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0